سوالات متداول

چگونه می‌توانم سفارش دهم؟

شما می‌توانید با انتخاب مورد موردنظر خود و افزودن آن به سبد خرید، سفارش خود را آغاز کنید. سپس مراحل پرداخت را طی کرده و سفارش خود را تکمیل کنید.


چه روش‌های پرداختی در دسترس است؟

ما روش‌های متنوعی از جمله پرداخت درب منزل و پرداخت از طریق درگاه‌های بانکی ارائه می‌دهیم.


چگونه می‌توانم مطمئن شوم که اندازه لباس من درست است؟

در هر صفحه محصول، اطلاعاتی از اندازه‌های مربوط به آن لباس وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از اندازه‌گیری دقیق خود و مقایسه آن با جدول اندازه‌ها، اندازه صحیح خود را انتخاب کنید. همچنین، در صورتی که نیاز به راهنمایی داشتید، همیشه می‌توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.


آیا می‌توانم سفارش خود را تغییر دهم یا لغو کنم؟

در صورتی که سفارش شما هنوز ارسال نشده باشد، شما می‌توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و تغییرات لازم را اعمال کنید یا سفارش خود را لغو کنید.


چه زمانی سفارش من ارسال می‌شود؟

ما سعی می‌کنیم سفارشات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده کرده و ارسال کنیم. زمان ارسال معمولاً به وابستگی به مقصد و روش ارسال است. در صورتی که نیاز به اطلاعات دقیق تری در مورد زمان ارسال دارید، با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.


آیا می‌توانم وضعیت سفارش خود را پیگیری کنم؟

بله، شما می‌توانید با ورود به حساب کاربری خود و به قسمت "سفارش‌های من" بروید تا وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید.


چگونه باید برای بازگشت کالا عمل کنم؟

برای بازگشت کالا، لطفاً با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا شرایط و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و اقدامات لازم را برای برگشت کالا به ما انجام دهید.


چگونه می‌توانم با تیم پشتیبانی تماس بگیرم؟

شما می‌توانید با تیم پشتیبانی ما از طریق چت انلاین، واتساپ یا تلگرام در تماس باشید. اطلاعات تماس با تیم پشتیبانی ما در وب‌سایت ما قابل دسترس است.

خانه دسته‌بندی‌ سبد خرید جستجو ورود
دسته‌بندی‌ها
اطلاعات بیشتر